note for nothing......

lama giler x bukak blog........x serancak dulu aku berblog...so far keadaan kami sefamily semakin maju dan gemilang juga terbilang dn cemerlang.......hahhah

Mr badz belikan aku kereta utk tujuan aku berpoya poya kat miri ne tp x p mana pon.. keluar pon ngan ank n hubby. Kasya dah start sekolah masuk 4 bulan....byk perkembangan positif. Membaca dh lancar, tulisan dah cantik dan study pon dh byk kemajuaan. Exam br ne dpt 5A 2B.....result yg kira bole tahan la gak....alhamdullilah..

marissa? dh byk pandai....dh masuk 2 tahun .........cuma ckp dia bahasa sunskrit......kdg kami pon x faham..........kalo nk pakai baju nk pilih sendiri pas2 mula la baju lain seluar lain...kalo x bg......siap r radio x dpt siaran berbunyi memecah kesunyian jinhold ne......x dpt nolongnya...

Mr badz br je baik dr lebam kene siku masa baskeball game..lama gak la sakitnya.....so far x ada apa yg menarik sgt utk di warwarkan kepda peminat2 blog aku.....

nanti aku update lagi........


0 x puas hati...:

Related Posts with Thumbnails