syukur....

"dia x pernah tunjuk suka kat ko tentula org x salahkan dia" .....some friends of mine told me when we were chat today...ne kira kisah zaman dulu2 .....than he told me again.."aku nak sampaikan salam DIA kat ko..dia mtk maaf kalo ko terluka..." again " dia pon dh lupa apa dia tulis kat ko"...

so simple .....he hurt me n say sorry n say forgot....

satu penghinaan yang berzaman.....

itu la sikit statment yg di sampai pada aku oleh kawan lama aku yg tidak kurang hensemnyer.....hahah ( tapi kanggg laki aku lg hensem.....)

i was sitting on my bed....i'm thinking............i'm cooling on myself..................
n i'm say thank you Allah...

coz i have someone in my live who's very takecare, loving me ...
MY HUBBY....................
i have my KASYA n my MARISSA....

also said to myself .......

my life is complete now...

but one most very worst thing in my life wujudnya'DIA' dlm hidupku....

and one most very important thing in my life is my hubby.....

and also my child.....

ntah ngapa tetiba jer aku rasa cm sayu jer sbb Allah kurniakan aku kebahagian ini. Namun aku selalu melupakan MU Ya Allah..............

aku kdg alpa atas nikmatmu................

dengan penuh kehinaan dan kealpaan dlm diri ini aku panjatkan doa padamu

Mengucapkan betapa SYUKUR nya.......................aku ............

0 x puas hati...:

Related Posts with Thumbnails