fenomena

aku tarik nafas lalu ku mulakan coretanku hari ini. Ah....aku di kelilingngi fenomena kanak2 ribena berkonflik berebut buah beri....hahahha. Konflik soal hati dn perasaan ...mmg susah di ungkaikan. Namun masih wujud jalan penyelesainnya di penghujungnya nanti. Ye la teman sekentut takkan nak putus seperti tali gitar mcm tu saja..

bagi aku persahabatan lebih penting. kawan main pondok2 senang di cari tp kawan yang secirit susah d cari...kdg aku terfikir adakah kerna tulisan aku yang x seberapa tycho ne kah yg mencetuskan revolusi di kalangan kanak2 ribena ne...kalo la aku penyebabnya aku betul2 rasa bersalah atas diri sendiri menjadi ketam batu. Tp itu bukan niat aku, aku menulis bukan kerna nama....cewahhh,

Aku menulis ats pengalaman sendiri namun x ku sangka ianya menyentuh sensitiviti sesetengan insan yang belum mumayyiz...semua pengunjung blog aku mtk maaf sepenuh hati kalo ada yg terasa.

Namun ini x melemahkan aku utk terus berjuang sebagai bloggers. Bloggers yg cemerlang, gemilang n temberang....serta jembalang.

td aku jupe 2 org g kwn lama yati feminon n lya. Aku chat ngan yati....syok gak la lps duk sibuk gossip ngan wawa. Yati , kwn aku masa kat arau dulu...kami cukup rapat, tp entah la di tengah semesta kami terkejauhan sedikit. Maybe masa tu aku tgh syok bercinta so kwn pon x berapa ada, aku selesa kwn ngan dia. Dia antara kwn yang bole menerima aku selain kwn2 aku yang lain. Lya lak tinggal kat sp...anak dh 3 , antara student yg cemerlang dlm pelajaran. Aku jupe dlm FB...tapi aku x rapat sgt ngan lya namun aku senang menjadi salah seorang kwan dia sbb lya mmg di senangi oleh sume org...

Apa pon yang terjadi hari ne mmg menyesak kan nafas nurani ku...aku harap kanak2 ribena itu bergabung kembali menjadi masyarakat yang terbilang, cemerlang dn tembelang....hahah adios

0 x puas hati...:

Related Posts with Thumbnails