inilah ceritanya...........

berbanyak hari gak kutinggalkan blog ku ni, kesian dia di tinggal tinggalkan. Bukan apa aktiviti harian yang terlebih padat sampai terburai burai.

along n adik flu n batuk , kesian tp x kritikal la since depa masih lg aktif sampai tahap gaban. so aku pon x perlu risau cuma adik dh ada perubahan sikt, fobia dia pada makhluk2 Allah kat bumi ne pon semakin berkurang , so x ada la mcm kera sumbing sumbang sgt la. Tu kira perubahan yg agak mantap gak la.

Aku ajak geng2 sapik makan. Sebenarnya x d sengajakan pon dinner mlm ne...kira rezeki depa la ne. Aku pon suka gak or dtg umah aku ne...murah rezeki. Kira menu ri ne mencabar gak la bg si eik, sapik n aida yg tak boleh mencabar aku dlm konteks kepedasan. hahah champion ne beb!! cewah.....

tp aku risau gak kut budak ne sakit perut. Sbb perut depa x tahan pedas....harap2 x ada apa2...mcm tak best la gak bila terlampau pedas takut mengganggu mentalemosi b yg x tahan pedas ne...

sbnrnya satu pengharapan aku kalo semua deco n the jebon geng bersatu hati , berjiwa kental dan berbulu kaki....kira x ada la lg sesentengahnya berkecil hati . Tp hati org kita x leh duga kan. Kdg baik di luar , dia hati berkurap....

Di pengakhiran garisan ne aku berharap deco n the jebon geng end up dgn hepi..Pada org "itu" aku harap byk bersabar sbb dlm mencari kawan tak semestinya kita bertemu sahabat..sbb bila kita cuba membuat org tersenyum kdg terpalit secebis luka yang terpendam . Namun ada kah itu akan di hadiahkan dengan sebuah penghargaan dlm konteks sahabat....harap ketemu satu noktah jawapan di sana...

semakin dekat detik deco n the jebon geng nak balik kl, smcm jer perasaan aku anak beranak rasa. Mcm nak putar waktu tu bagi perlahan selembab is n eik bersiap bila nak kuar....hahha.

Aku akan cuba sedaya upaya mendekatkan yang jauh agar x ada sapa yang berkecil hati. mcm statement sapik always the best for them....

Esok monday.....arghhh............i hate monday, dyems..ntah la , bila nak dtg monday rasa cm nak pusing balik...betul kata org masa mengejar kita bukan kita mengejar mangsa...........

semlm bad g karok ngan budak2 ne....xceli dia suh aku tp since aku ne dh agogo ....malu la beb. iskh x maunye temann....dh sora cm bunyi enjin trektor adehhh.....

alahai dengkuran suami tercinta seakan menlambai lambai aku masuk ke bilik....so aku chow dulu .........adios....

0 x puas hati...:

Related Posts with Thumbnails