miri yang boring.....

kdg aku tak terfikir tercampak di bumi miri ne...boring....tapi bg yang ingin lari dr sesak ibukota miri adalah tempatnya....

nasib la ada gak budak2 intern tiap tiap tahun maka ada gak la org yang boleh di buat kawan. Walau sesewel mana pon bebudak intern ne tp kehadiran diaorg mmg bole menghilagkan rasa kegilaan boring di hati kami anak beranak...

aku belek2 face book....byk gak la member lama dan juga boyfren lama yang terjupak. hahhahahh, masing2 dh ada kerjaya n rumahtangga x kurang gak la yang bujang terlajak....besa r dh tua saham pon turun la ...sapa la yg nak kalo dh tua dh skrg ne berlmbak lambak yang muda .....

kdg aku terfikir ada ke kwn2 aku yg ingatkan aku sbb aku ne antara yang tak masuk senarai...adeh sedeynya bila kau sendiri terpaksa ckp cm ne .....tp ada aku kisah???? tak ponnnn....bg aku kwn yang sejati yang bole terima baiknya kita n buruknya kita...kalo takat nk dengki2 tu lawan namanya...dan kita pon kene gak terima baiknya kwn n buruknya kawan...

esok wesak day...yahoooo cuti lai ...woi selonoknya.......mlm ne leh aku belek2 kit laki aku yang tgh tandus ......hahhhahhaha. cepat jer masa berlalu marisa dh msk 1 thn lebey n kasya pon dh masuk 5 thn lebey....anak2 membesr depan mata sampai tak perasan aku di tinggalkan waktu seperti bayu....

0 x puas hati...:

Related Posts with Thumbnails