%$#@%&^&_)(()_(

bengang..bengang..minggu ne mmg byk mende bengang..
agaknya minggu ne minggu bengang kotttt.............................................
aku benci minggu ne......
aku dlm krisis kebencian yg teramat sgt....korang tau dak PHD...PERASAAN HASAD DENGKI...

tp yg jelas dn nyata fenomena ne kbykannya org yg kekampungan...belajr tinggi mana pon kalo x kuar kepongpong....jd hantu pocong gak la...ada la gak org bandar....kira statistik tu sama la..kan nanti ngamuk lak org kampung kalo aku ckp depa jarrr...

kdg org yg x bersalah jd mangsa...mak aku ckp doa org2 teraniya makbul...
kejam tak kalo aku doa org2 ne mampos cepat2....buat menyemak..tak pon g clorox dulu bg bersih hati tu...

mmg damnnnn.....shitt........

muka tu bertalam talam...konon baik la kwan tp cm hampas nyior.....

aku rasa fenomena ne sume org pernh rasa kot....

tp tak pa aku kira baik la gak...sume tu harap Allah je yg bals..skrg ne bab kata k pora Tuhan bayar cash...ambek kooo....
tp kan time mcm ne aku mtk tukar jd ultraman...eh x mo la tukar jd geng optimus prime. Senang aku nk picit mulut2 yg cibai cabai tu sapa kuar buasir ikut bwh...tp x bole lak bertukar ...so robek jantung buah pinggang ku ...dh telan je la...mcm ayam ketik tungal...( tetiba tulisan x leh kaler...x pa la tgh nazak...)

5 x puas hati...:

Shafiq Fhadly said...

ahaha pehal plak akak ttbe emo nih. tu la saya nk banje sushi xnk ikot. karok xnk. sume xnk. pastu nk panas2 ahahaha

tp apa akak ckp tu mcm saya pun mengalami jek. saya mmg bengang klo ada makhluk tuhan yang mcm tu. perlu dilaknat je dr muka bumi nih

bunga cinta lestari said...

mmg tgh berasap ne. Akak x cool cm ko...bab tu kagum gak la ngan ko. Org buat kat ko tp ko cool je takat majok sorang2 diri...dh la tgh berasap pas2 x psl2 ada org baling batu sembunyi tgn, dh la guna nama org lain, pas2 maki akak buta2. Jebon sungguh! Bodos tahap gaban.

Ieda Appayz said...

Oii,
apa yg dok tak pueh hati nih. Byk sabar byk2 tau...Peace

bunga cinta lestari said...

besa la ida, org yg bangsa dengki, aku mmg tgh berasap ne. Mmg setan tanduk lapan r...senang citer cm ne la, org lain main lumpur, aku terpalit sekali..

Shafiq Fhadly said...

WOW dahsat gle marah...Kooool!

Shafiq Fhadly said...

ahaha pehal plak akak ttbe emo nih. tu la saya nk banje sushi xnk ikot. karok xnk. sume xnk. pastu nk panas2 ahahaha

tp apa akak ckp tu mcm saya pun mengalami jek. saya mmg bengang klo ada makhluk tuhan yang mcm tu. perlu dilaknat je dr muka bumi nih

bunga cinta lestari said...

mmg tgh berasap ne. Akak x cool cm ko...bab tu kagum gak la ngan ko. Org buat kat ko tp ko cool je takat majok sorang2 diri...dh la tgh berasap pas2 x psl2 ada org baling batu sembunyi tgn, dh la guna nama org lain, pas2 maki akak buta2. Jebon sungguh! Bodos tahap gaban.

Ieda Appayz said...

Oii,
apa yg dok tak pueh hati nih. Byk sabar byk2 tau...Peace

bunga cinta lestari said...

besa la ida, org yg bangsa dengki, aku mmg tgh berasap ne. Mmg setan tanduk lapan r...senang citer cm ne la, org lain main lumpur, aku terpalit sekali..

Shafiq Fhadly said...

WOW dahsat gle marah...Kooool!

Related Posts with Thumbnails