gigi laki aku nazak...

adess...sian laki aku sakit gigi..bengkak muka sebelah..dh lari dh rupe hensemnya. Yg ada muka bengkak cm biskut marie rendam air....projek membina rumah tangga dn meramaikan umat pon terstop...terbengkalai la nmpknya ..satg naik lalang lurrr..jenuh nak cantas..hahhahah

dengan kadar pantas aku ke farmasi depan umah aku mencari penawar utk laki yg tercinta..wahhhh..dgn muka yg separuh cantik aku p tya tokpek kat farmasi tu

dia ckp ubat GOMENT X BAGUS...hahhah, pe daa tokpek ne sedap mulut dia jer ...satg courier balik cina baru tau...tp betul gak kan servis kureng memuaskan spital goment ne..

demi nak menunjukkan betapa aku caring ngan laki aku.....(padahal aku x tahan tgk dia mengelupor ats katil tahan sakit)....sepantas kilat aku drive ...sampai ngan selamat kat rumah dgn penawar sakit gigi d tangan..jd racer jap aku td..mcm impak maksima lak somosop cm saher buat kat keta sapik ri tu...

timah 50 sen call tya kabar...baik gak si timah ne..esok nak bwk bopren dia mai umah aku..kira bopren dia tu supplier budu kat saudagar budu eik bg penghasilan jus budu...

Ye la kan bukan senang nk cr member caring cm timah tu..sampai laki aku n anak aku pon dia buat catatan...sesetengah kwn tu cuma pikir sendiri jek......

timah ...timah dlm br lps xcident simpan hasrat nak g karok...satg seliuh urat pinggan merangkak ko kuar dr bilik karok tu...alahai timah.

laki aku pn dh tido sbb dh kene panangan ubat tadi...lalok katanya mcm isap dadah...iskh aku ngan muka confius...laki aku pernah isap dadah ke? kata hati setan aku....jahat giler..ke isap dada??? atau aku silap dgq..

wutevaaaaaaaaa....janji dia dh diam ....tido ...

kasya pon dh ok kit dr asma ..cuma batuk je x kureng g..sekolah pon x leh p lagi takut dtg balik asma dia...dia lak asyik duk jenguk tadika dia.Ye la tadika beberapa langkah je.skodeng dr rumah aku pon nmpk..

sempena hari bapa ....aku dh x ada ayah ...hero hidup aku...so nak wish kat laki aku yg nazak sakit gigi tu la....happy father's day....walaupon muka mu kembang dek bengkak sakit gigi namun aku tetap sayang padamu...thanks for everthing ...n supply anak dlm idupku....

0 x puas hati...:

Related Posts with Thumbnails