nasik minyak utk bapak mertuaku..

sempena meraikan mood pengatin baru pada bapak mertuaku


huhuhuhuhuhu......


dan spesel utk laki aku yang

baru mendapat ibu baru

aku wak nasik minyak lauk ayam masak merah

dan menjemput

sapik, saher, aida , sisha but not least


mirul ( walau mirul sempat makan milidi saja)


hahhahaahhahahha...............

pada sume tetamu terima kasih ats kesudian kalian datang umah aku

makan makan makan dan makan

dan sekaligus meraikanyerrr bersama sama,


hahhahhhhhhhhhhh..........

5 x puas hati...:

Shafiq Fhadly said...

time kaseh kak utk nasik minyak dgn mood kawen. haish ssh btol la. dh 4 minggu dh saya di expose dgn kawen2 nih, adakah sy dh smpi seru? wahaha

tp siyesly, ayam masak merah smlm sedap GILERRR

timoh 50sen said...

erm.....sedap ke?? cewah jual mahal konon pdhal dlm hati kembang mengembang sume...hahhahhha...

timoh 50sen said...

agak la..seruan tu dh sampaikannnn...tp bukan seruan kawen kot ....seruan haji kottt....

echah said...

aishh,

akak sy nak jugak.mcm x dpt je nk rasa.kebetulan masa akak masak, kak saya datang.

sory,
sbb tak bawak kakak datng introduce, sebab mcm2 bnda jadi time tu

echah~

timoh 50sen said...

echas yg comel, kesian la pulak org yg kempunan kan.. Tunggu je la, kalo ada rezeki dpt la rasa... He3..

Shafiq Fhadly said...

time kaseh kak utk nasik minyak dgn mood kawen. haish ssh btol la. dh 4 minggu dh saya di expose dgn kawen2 nih, adakah sy dh smpi seru? wahaha

tp siyesly, ayam masak merah smlm sedap GILERRR

timoh 50sen said...

erm.....sedap ke?? cewah jual mahal konon pdhal dlm hati kembang mengembang sume...hahhahhha...

timoh 50sen said...

agak la..seruan tu dh sampaikannnn...tp bukan seruan kawen kot ....seruan haji kottt....

echah said...

aishh,

akak sy nak jugak.mcm x dpt je nk rasa.kebetulan masa akak masak, kak saya datang.

sory,
sbb tak bawak kakak datng introduce, sebab mcm2 bnda jadi time tu

echah~

timoh 50sen said...

echas yg comel, kesian la pulak org yg kempunan kan.. Tunggu je la, kalo ada rezeki dpt la rasa... He3..

Related Posts with Thumbnails